söndag 18 september 2011

Bråk bråk och mera bråk!!

Joo..Detta funkar inte alls, jag måste göra slut med Aurelia! Vi har bråkat ända sedan den dagen hon sa till mig att hon inte var redo för att ha sex än. Allt har varit helt pinsamt mellan oss och då menar jag väldigt pinsamt.
Hon säger att jag inte bryr mig om henne och att jag är bara ute efter att ha sex, allvarligt vad pratar hon om? Jag gillar faktiskt henne. Jag kanske inte borde ha skaffat tjej så snabbt.
Jag tror hon också vill göra slut med mig... Men det känns som om att jag kommer ångra mig sen när jag har dumpat henne, detta är väldigt förvirrande.
Min kompis tycker att jag borde göra slut med henne för att det är ingen ide att jag bara håller kvar henne tills hon dumpar mig. Enligt honom kommer jag bli besatt av henne om hon dumpar mig, vi får se vad som händer!
Hälsningar.. Mr. Ezra Fitz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar