fredag 16 september 2011

Förhållanden varar inte för alltid!

Kära Dagbok!

Jag mår inte bra. Jag känner mig lurad av Milton.


Det finns ett stort problem med vårt förhållande. Det problemet är att Milton har någon annan tjej, som han träffar under de tider som han inte är med mig. Detta med att Milton har en annan tjej fick jag reda på när jag gick tillbaka till hans hus dagen då vi precis hade haft sex. Jag var så glad att ha haft sex med honom för första gången i mitt liv tills jag gick tillbaka till Miltons hus för att hämta min jacka som jag hade glömt hemma hos honom. När jag precis skulle knacka på dörren såg jag honom med en annan tjej, visst jag accepterar att han är med tjejkompisar men inte att han går och kysser andra tjejer. Det är inte okej. Jag känner mig så lurad av honom nu när jag precis har haft det. Kära dagbok varför händer detta mig nu när jag var så lycklig?


Milton brukar alltid bli arg om jag pratar med en annan kille men han får tydligen vara med andra tjejer och kyssa dem. Jag är så otroligt arg på Milton för att han tror att han kan behandla mig som en trasdocka. Detta är oacceptabelt att vara otrogen mot mig. Jag tänker inte berätta detta för någon eftersom jag känner att jag inte kan lita på någon. Jag vill så gärna berätta för någon men jag är bara rädd att bli retad eller att personen jag berättar till går och säger till alla om att Milton har varit otrogen mot mig. Jag föredrar att skriva allt till dig min dagbok, om alla mina känslor som jag har inom mig.


Imorgon när jag kommer att träffa Milton vill jag bara örfila honom och göra slut med honom. Jag vet inte hur jag ska göra slut med honom. Jag kanske bara kan gå fram till honom och säga ”-Du Milton jag vill inte vara ihop med dig längre eftersom att jag såg dig med en annan tjej i lördags”, detta känns bara så fel. Möjligtvis är det bästa nog att gå fram till honom och fråga varför han kysste den tjejen och varför han gör så här mot mig. Jag tror att detta är det bästa sättet och sedan får jag säga att jag gör slut med honom.


Hejdå dagbok, jag fortsätter och skriver imorgon vad som hände mellan mig och Milton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar