måndag 26 september 2011

Dagboksinlägg 3

Dear diary


Idag har jag och Dean varit tillsammans i exakt 1 månad. De senaste dagarna har jag känt att han har börjat bli lite mer intim än vad han i vanliga fall bruka vara..... Har fått massor med sms av honom som säger har huset för mig själv, vill du komma över?

Jag har hittat på massor med ursäkter som att nej kan inte måste plugga eller nej jag ska till min mormor osv.

Jag känner på mig att jag verkligen inte är redo på att ha sex med Dean. Jag vill liksom inte gå för snabbt i vårt förhållande, såkallat vi har bara varit tillsammans i 1 månad så varför ska vi gå så fort fram i förhållandet. För sist jag och mitt ex förhastade oss, så slutade inte så bra.

Har fått höra massor från mina kompisar om att om jag inte har sex med Dean så kommer han att lämna mig.

Men om Dean verkligen älskar mig borde han ju kunna vänta ett tag, iallafall tills att jag känner mig redo. Jag har tagit p-piller ända sen mitt förra förhållande, så preventivmedel är inget jag oroar mig över


Är jätte trött nu, så ska gå och lägga mig nu.


Puss//

Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar