fredag 16 september 2011

Första gången

Dear Diary?

På sistone har jag haft väldigt många tankar om sex... Det är riktigt svårt för jag vet att Aurelia inte är redo ännu och jag respekterar det. Men alla mina kompisar snackar om det och att det är skönt och sånt skit.

För några dagar sedan hade jag en sexdröm om Aurelia och Nicole, jag drömde om att vi hade trekant. Fan vad jag var kåt den dagen och inte nog med det ville Aurelia komma över och titta på film med mig! Jag kunde inte säga nej heller, jag sa åt henne att komma till mig klockan halv 8. Senare runt klockan halv 8 var hon här och vi började kolla på filmen. Jag var fortfarande lika kåt som innan och jag blev helt nervös, jag sprang in till toaletten och försökte ta mig samman. Aurelia kom och knackade på toalettdörren och frågade om jag mådde bra. Jag sa att allt var okej... Sen när jag kom ut tittade vi på filmen igen. Efter en stund började vi grovstrula så Aurelia sa att hon inte var redo att ha sex och att hon vill ha det med mig men inte just nu för att vi bara har varit tillsammans i 4 veckor. Jag respekterade hennes val och vi fortsatte se på film. Men saker och ting blev ganska pinsamma så hon gick hem kanske runt halv 10.

peace out brothaa !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar